דור חדש של מנהיגים: סדנאות מנהלים וצוותים לפיתוח אישי

עולם העבודה משתנה בקצב לא סביר אל מול עינינו, ולפעמים נדמה כי אפילו מנהל בכיר בארגון שנמצא בתפקידו כבר שנים, לא יודע מהי הדרך הנכונה לפעול בה, על מנת להתאים את עצמו לעובדים ולשינויים המהירים. אז כיצד בכל זאת ניתן לגשר על הפערים? ומה חסר לכם בארגון בשביל ליצור שיתופיות והצלחה? את כל התשובות והכלים המדויקים, תוכלו לקבל בסדנאות לפיתוח קבוצתי ואישי.

כל מנהל צריך להיות מנהיג

שגרת יום העבודה של מנהל בארגון, היא שוחקת ולא קלה. המון מקרים אשר צצים במהלך היום ויש להתמודד איתם בהתאם, עובדים שמצפים לאוזן קשה והכלה, תמיכה, השבחה ועוד. כאשר מדובר בארגונים גדולים עם מאות אם לא אלפי עובדים, הדבר אף נעשה קשה יותר והמנהל חייב לדעת כיצד להתמודד עם כל אתגר בצורה היעילה והנכונה ביותר. אחרת תהיה לכך השפעה עצומה, על מערך ההנהלה ובעיקר על עובדיו.

בעידן הנוכחי המושג “שינוי” פוגש אותנו כמעט כל הזמן, המנהלים של היום, הם לחלוטין לא המנהלים של פעם וגם אין להם את האפשרות להיות. שינויים וחידושים מתרחשים כל הזמן בארגונים כיום, ועל המנהלים לדעת כיצד לזרום עם המצב ולהביא אותו לכדי ביטוי בצורה הטובה ביותר. על המנהל להנהיג את כל הצוותים בהתאם לכל שינוי, וזאת על ידי התפתחות אישית בהתאמה לדור העובדים הצעיר והחדש, ולמערך עבודה מתחדש.

 

מתי יש צורך בעבודת צוות?

כמעט בכל ארגון בימינו, עבודת צוות היא הכרחית ואף נדרשת במקרה בו ישנו מספר גבוה של עובדים. אומנם מצד ההנהלה נדמה לפעמים כי אכן צוות העובדים עובד בשיתופיות, אך עדיין זוהי אינה עבודת צוות אמיתית, אשר מועילה למטרות הארגון.

קונפליקטים שונים וויכוחים בין העובדים, הם הדבר האחרון שכל מנהל ירצה שיקרה בארגון שלו, אך האמת היא שיש לכך כמה יתרונות. אומנם עבודה באווירה נעימה ובהרמוניה בין כולם היא חשובה, אך כאשר עובדים מעלים דעות מנוגדות ודנים על כך, זה דווקא יכול להוביל אותם למציאת פתרון אפקטיבי ויצירתי יותר יחד.

זה תלוי אך ורק בתקשורת נכונה, הכרת חברי הצוות והחוזקות של כל אחד. אי אפשר ליצור מחוברות ושינוי בתוך מערך העבודה, ללא היכרות מעמיקה של כלל העובדים. אנחנו נרצה לדעת למי בדיוק ניתן לפנות עבור התמודדות עם אתגר או מהן החוזקות שלנו יחד כצוות וגם כיחיד. לבסוף, עבודת צוות היא מחייבת ותמנף כל ארגון להצלחות יוצאות דופן.

סדנאות למנהלים של “יער אפשרויות”

לפני שאתם מתחילים את יום העבודה, כדאי שתעבדו תחילה על עצמכם ועל הארגון. זו הדרך הנכונה והבטוחה שבה אתם יכולים לבחור, על מנת ליצור פיתוח וצמיחה קבוצתית ואישית, אשר תביא לבסוף להצלחות גדולות יותר. הכירו את סדנאות המנהיגות והתפתחות בהתאמה אישית, של “יער אפשרויות”:

  • ניהול עבודת צוות בשיתופיות – בשביל להביא את הארגון לכדי יצירת שיתופי פעולה יעילים בין העובדים, יש צורך במציאת הערך העצמי והמשותף והכרות עם החוזקות השונות של חברי הצוות. הסדנא עוסקת במשמעות ובאלמנטים של שיתוף פעולה נכון, זאת בהתאמה אישית לארגון בהתאם לצרכים, הבקשות והמטרות.
  • ייעוד ארגוני – לפעמים אנחנו כל כך משתדלים לעשות את המיטב עבור הארגון, ולבצע את המשימות השונות כמה שיותר מהר, ואנחנו שוכחים את המטרה שלשמה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים מלכתחילה. בסדנא זו מתבהרת אל מולכם המשמעות האמיתית לשגרה היומיומית אותה אתם חיים בעבודה, מה שמייצר לבסוף אחדות וצמיחה משותפת.
  • ממנהל למנהיג – עולם העבודה הנוכחי עובד בשונה לגמרי ממה שהכרנו, דור העובדים החדש מגיע עם ציפיות שונות למנהלים מכילים, קשובים, סבלניים ושימשו עבורם מודל לחיקוי ולא רק בוס עם אחריות. בהתאם לזאת כל מנהל צריך להתאים את עצמו מחדש למערכת, והסדנא שלנו מעניקה לכם את הכלים הפרקטיים לכך.

אם אתם מרגישים כי השינויים בארגון קורים מהר מדי, וכי אתם לא עומדים בקצב או בכלל לא מבינים מה עובד לא נכון, הגיע הזמן שתיצרו איתנו קשר ותמצאו את הסדנא המותאמת בדיוק לארגון שלכם. בשביל לזרום עם השינוי ולהגיע לתוצאות יוצאות דופן, אתם חייבים להתחיל לפעול לפיתוח הארגון וצוות העובדים.