ליווי אישי למנהלים – כל מה שחשוב שתדעו

ליווי מנהלים נחשב כיום לשירות המבוקש ביותר בארץ, ואף למוערך ביותר. בעבר בזמן שמנהלים מעטים זכו לקבל את השירות הזה ובזמינות מוגבלת, כיום ישנה אופציה להזמין ליווי אישי למנהלים כחלק מסדנאות לארגונים וחברות וכחלק מהכשרה נרחבת והשתלמויות.

הכשרות אלו מאפשרות למנהלים לקבל את המיומנויות והכלים הנדרשים לניהול אפקטיבי יותר, ולהיפתח אל שיטות ניהול חדשות שיתרמו לארגון בכלל, ולמנהלים בפרט.

ליווי אישי למנהלים – זה חשוב לכם

השנים האחרונות הביאו לתפקידים ניהוליים מאתגרים ביותר. גם הציפיות צד העובדים וגם הכישורים הנדרשים מהמנהלים רק משתנים עם הזמן, וכל אתגר הופך להיות עולם ומלואו. איך לא תילחמו באתגר הניהול, ותקבלו את כל הכלים הרלוונטיים להפיכת הארגון לאפקטיבי יותר לצד הכלה, אנושיות וסבלנות? סדנאות הפיתוח המנהלים מאפשרות את כל הכלים לפיתוח מצוינות ומנהיגות בקלות בכל ארגון, ובכל חברה.

החיים מלמדים אותנו כל כך הרבה, בכל שלב שבהם החל מבית הספר, ועד לאוניברסיטה ולאחריה. כל מה שאנחנו לומדים מהחיים יעיל עבורנו גם ברגעים בהם אנחנו הופכים למנהלים. הפרמטר החשוב ביותר שיש ללמוד, הוא איך להיות מנהלים שמשפיעים באופן חיובי, איך להיות מנהיגים מעוררי השראה ולשם כך ישנן לא מעט תיאוריות באופן שבו מנהל טוב צריך להתנהג עם הצוות שלו.

ליווי אישי למנהלים – איך זה עובד?

ליווי אישי למנהלים בין אם בכירים ובין אם אלו שרק החלו את תפקידם נועד על מנת שהמנהלים יוכלו לקבל את הכלים הכי מדויקים עבורם להתפתחות בתפקיד, ולפיתוח הארגון או החברה בה הם נמצאים. המנהלים חווים כאן ליווי אישי, מקצועי וצמוד שהופך למסע התפתחות אישי בסופו יהיה יישום של יכולות ותובנות מופלאים.

היות והעולם דינמי מאד וממשיך להשתכלל ולהשתדרג ולהפוך לחדשני בקצב מאד מהיר, אנחנו נמצאים במציאות שבה הטכנולוגיה מתווה את קצב החיים, גם ברמה המקצועית ולא רק ברמה האישית. ועל כן, העשרה, לימוד והתפתחות הם נדרשים בכל תפקיד.

היות והשאיפה של כולנו היא להיות הטובים ביותר, בפרט כאשר מדובר בתפקידים ניהוליים חשוב שנגיע לכל מטרה ויעד. זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע, וכאשר מדובר בתפקידי ניהול רצוי ואף כדאי שיהיה ליווי אישי איכותי ומקצועי עם צד הומני מכיל וסבלני. תפקיד ניהולי הוא רק לנצח על האופרציה היעילה במשרד, אלא להוביל את העובדים להצליח. למעשה, כמנהלים, הכל מתחיל בכם וככל שאתם תהיו בעוצמה אישית חזקה יותר תוכלו להוביל ולהנהיג למצוינות ולהצלחה טובה יותר.

אפשר להפוך ממנהלים למנהיגים

ליווי אישי למנהלים הפך עם השנים לא בכדי למצרך המבוקש ביותר בשוק העסקי בו אלפי ארגונים כבר הבינו את החשיבות לפיתוח ולהתפתחות האישית של תפקידי הניהול בארגון. הנהגת הצוות, ניהול אסטרטגי, התפתחות אישית וארגז כלים עשיר במיוחד שמביא ליישום עבודה מוצלחת, לצד פיתוח גם בחיים האישיים שבסופו של דבר משתלבים יחד באופן הרמוני נהדר בארגון. כך אתם מפתחים לא רק את המנהלים, אלא גם את הערכים של הצוות שמתחתיהם שממשיכים את דרכם אל כל דרג ודרג בארגון.

זה לא באמת חשוב מה הוותק שלכם בתפקידים ניהוליים, לא תאמינו כמה התפתחות אישית ועסקית תוכלו לגלות בליווי האישי. ההתאמה האישית תביא לכך שתוכלו עם הזמן להגיע לכל המטרות והיעדים שאתם מבקשים, כאשר כל שעליכם לעשות הוא להתמיד, לבחור נכון, ולהתמסר לתהליך. ניהול נכון מתחיל מבפנים, ומהפן האישי שלכם. רק אחרי כן תוכלו להמשיך ולהפיץ אותו הלאה אל כל פינה ופינה בארגון.