ללכת על גחלים …

שנה עברה מאז נסעתי לסמינר של טוני רובינס. השבוע יוצאים עוד ישראלים יחד עם 7000 איש מכל העולם לחוות 4 ימים של טירוף ועליית מדרגה בחיים שלהם. אני נזכרת בכל איבר בגוף באנרגיה שחוויתי שם לפני שנה, שלל הרגשות במינונים לא הגיוניים ולא נתפסים… מעין ריכוז של תמצית חיים וחיות, “פטיש” לראש וללב שרק בדיעבד מתעכל ונפתחות אפשרויות חדשות בתודעה לנחיתה על הירח ובחזרה לאדמה.

טוני-1 אפריל 2015-077 אפריל 2015-064 טוני-ר-150x150

וזו הזדמנות מצוינת עבורי לבדוק מה הפנמתי, מה יישמתי ומה השתנה בחיי בשנה שעברה מאז.                             בחרתי לשתף בלמידות שלי :

  1. סטייט פיזיולוגי משפיע על סטייט מנטלי (לא יודעת איך לתרגם את המילה state) כשאני במצב רוח שלילי קודם כל לשנות מנח גוף, הזדקפות, פתיחת בית חזה, נשימה וכוס מים, כבר משפר מצב רוח.
  2. פוקוס- פוקוס במטרה, פוקוס במחשבות יעילות יותר ומקדמות שייקחו אותי קדימה, פוקוס במשאבים שלי ובמה שיש לי ובמה שעובד לי . פוקוס משפיע על הרגשות שלי ועל ההתנהגות שלי
  3. 2 מ”מ יותר– למדתי לבדוק בכל רגע מהם ה 2 מ”מ יותר שאני יכולה לעשות, למתוח את הגבולות של עצמי ולצאת מאיזורי נוחות
  4. יצירה עצמית- אני אחראית לסרטים שהמוח שלי מייצר, אם ככה אני יכולה לתסרט כל מציאות שאני רוצה באופן היעיל לי ביותר.
  5. שאלות טובות– לשאול את השאלות הנכונות בכל רגע זו אמנות והדרך להצלחה יוצאת דופן
  6. כאב או עונג – מה מניע אותי לפעולה …. הבסיס של המוח האנושי, המטיבציה של כל ייצור אנוש להתפתחות, פחד מכאב או רצון לעונג … אאוץ (הרבה עבודה)
  7. פעולות מסיביות– טוני חוזר על זה הרבה, לפעול לנוע לפעול במאסיביות לצמיחה והתפתחות
  8. חזרתיות- אימון רב יביא אותי למקצועניות ולתוצאות פורצות דרך
  9. אחרי הליכה על הגחלים, כמובן אחרי הערכות מנטלית / תודעתית מאוד גבוהה… הבנתי את האמונה/ תפיסה שהכל בראש.
  10. אני מנהלת את חיי או חיי מנהלים אותי זו בחירה !!!

בשנה שחלפה, עברתי הרבה מסלולי גחלים, פרצתי מחסומים של עצמי, חוויתי (ועדיין) אומץ מהו וסדקתי תקרות זכוכית ששמתי לעצמי בגבורה. מרגישה טוב במקום שאני נמצאת ורוצה להביא את הבשורה לכל אחד שרוצה, זה אפשרי.

בצמיחה ובאהבה

גליה