עצמאים פותחים דלתות חדשות

סוגיית הטייטל “עצמאי” מעוררת בי את הרצון לפתוח את המשמעות לחשיבה עמוקה יותר ולבדוק אם כך הוא המצב ? הרי לפי ההגדרה הכוונה היא שאדם פלוני עצמאי הוא בעל עסק פרטי, פשוטו כמשמעו.

 

אך האם באמת הוא מרגיש וחווה עצמאות ? וכיצד היא באה לידי ביטוי ? בכך שאינו יכול להשאיר את העובדים ולנסוע מתי שהוא רוצה לחופשה ? או בכך שהוא כבול לבנק או שהפך בעצמו לבנק של לקוחותיו שלא משלמים בזמן ?  האם עצמאות באה לידי ביטוי בפריבילגיה לקום בבוקר ולהגיד “היום לא בא לי ללכת לעבודה ” ?

 

ומצד שני עצמאי יכול לפעול במחשבה יצירתית חופשית, הוא יכול לקבוע את הנהלים ותרבות העסק שלו, הוא יכול לבחור בעצמו את העובדים שלו וכן, הוא גם יכול לבחור מי יהיו לקוחותיו … טוב אני מתארת לעצמי שיש כאלו שיתנגדו למילים האחרונות, כי יש תחרות ואני לא חושב שאני בוחר את הלקוחות, מי שבא ברוך הבא  ועוד כאלו … אבל רגע תהיו כנים, האם יש לקוחות שהייתם מוותרים עליהם בכיף ? כי הם זוללי אנרגיה, וכחנים, מעצבנים.

 

ועוד שאלה, בבקשה כנות, כמה אנרגיה יש לכם לעשייה ? כמה יצירתיות וחדווה קיימת ביום יום ? האם אתם לוקחים לעצמכם זמן לאיוורור ? לבניית אסטרטגיה ותשתית ? כמה באמת אתם מעדכנים את עצמכם בתפיסות ניהול חדשות והאם אתם מרשים לעצמכם לקבל עזרה או עצה מבחוץ ?
שאלתי מספיק שאלות ויש לכם חומר למחשבה.

 

כעצמאית כבר הרבה שנים, הרבה פעמים חוויתי תסכול, מצאתי את עצמי “גננת” של העובדים, עסוקה בהשרדות ובדילמות יומיומיות, קופצת מדבר לדבר ולא מצליחה לשבת לרגע אלא במירוץ נגד הזמן. היו תקופות שחוויתי כשלון אחרי כשלון ולא פעם קפץ לו השדון הקטן, אולי את לא מספיק טובה לנהל עסק כזה .. אולי דייי את כבר עייפה. אך הרצון להצליח לחוות סיפוק ורווחה היה גדול יותר ולא פעם דחפתי יותר מדי והרגשתי שהעובדים שלי נשארו מאחור ולא מבינים מה אני רוצה מהם.

 

מאז השינוי שעשיתי בחיי לפני כארבע שנים, נפתחו לי דלתות חדשות ובעיקר אני עוסקת בחומרים של “עולם חדש” תפיסות ניהול ועסקים מעודכנות לימינו בכל הרבדים. חוקרת ולומדת בשקיקה כל יום עוד דבר חדש שיכול לעזור לעצמאים להרגיש ולחוות עצמאות  וחופש פנימי .

 

אפשר אחרת, בעל עסק קטן עם מספר מצומצם של עובדים יכול להפוך למנהיג ומנהל מוביל את העסק להצלחה ורותם את העובדים אחריו בהרמוניה, בתקשורת מיטבית, פתוחה שמאפשרת לכל אחד לבוא לידי ביטוי ולהתפתח יחד עם העסק.

 

אנחנו חיים בעולם של שפע מידע והזדמנויות , גישה אחת חדשה שבעלי מקצוע מחלקים מהידע שלהם בשפע ובאהבה להמונים. המדיה מאפשרת לפגוש מרצים מכל העולם הטובים ביותר ולהקשיב להם בלי לזוז מהכסא במשרד או בבית. כל מה שנדרש כדי באמת לשבת לפתוח מחשב ולהקשיב וללמוד זו מוטיבציה ולהדליק את המנוע מבפנים.

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר עבורך להתחיל, רוצה ללמוד איך ?

 

**ליום סדנא מיוחדת בשביל עצמאים כנסו ללינק וצרו קשר לפרטים נוספים

http://doorway-cards.com/%D7%A1%D7%93%D7%A0%D7%90-%D7%9C%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%9D/

בהצלחה ועצמאות טובה

גליה